niedziela, 17 stycznia 2016

#1 LBA

Oto i pierwsza nominacja. Zostałam nominowana do LBA przez Mdzia L ----> jej blog Polecam :* i dziękuję Ci.


1. Ile masz lat?
   16 :D
2. Od jakiego czasu piszesz?
    Od mniej więcej roku :)
3. Jaką masz ulubioną książkę i dlaczego?
    Moją ulubioną książką jest "Szeptem" B. Fitzpatrick. A dlaczego? Sama nie wiem, polubiłam bohaterów.
4. Co chciałabyś/chciałbyś robić w przyszłości?
    Na pewno coś związanego z informatyką ^^
5. Gdzie chciałabyś/chciałbyś zamieszkać i z kim?
    Tak na prawdę to jeszcze nie wiem. Może gdzieś z przyjaciółmi :D
6. Masz jakieś wymarzone zwierzę?
    Bardzo chciałabym mieć chomika ;>
7. Jakie seriale oglądasz?
    Oglądam kilka: Pamiętniki Wampirów, Teen Wolf, The 100 i ShadowHunters.
8. Ulubione ciasto?
    Sernik *.*
9. Jaki zapach lubisz najbardziej?
    Zapach męskich perfum i delikatny zapach benzyny.
10. Jaki masz styl ?
      Luźno-elegancki, czasami rockowy.
11. Sam/Sama wymyśl pytanie i na nie odpowiedz.
      Pomysłowe. A ja nie mam pomysłu :D

Nominuję:

Pytania:
1. Co Cię inspiruje?
2. Jakie plany na ferie?
3. Jak idzie w szkole?
4. Ulubiony bohater filmowy?
5. Ulubiony bohater książkowy?
6. Liceum czy Technikum?
7. Kiedy masz urodziny?
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
9. Masz jakieś zwierzę?
10. Czym się interesujesz?
11. Gdzie marzysz aby pojechać?

3 komentarze:

  1. Dziękuje za nominację, odpowiem, gdy znajdę chwilkę wolnego, czyli prawdopodobnie w sobotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypełniłam nominacje! :) Jej, wielkie dzięki <3 Kiedy następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szeptem <3
    The 100 <3 <3 <3
    Czyli nie tylko ja kocham zapach benzyny :'D
    Kocham i lece czytac dalej
    Adeczka45

    OdpowiedzUsuń

Proszę, pozostaw po sobie komentarz ;*