sobota, 27 lutego 2016

#3 LBA

    To już za trzecią nominację LBA. Dziękuję bardzo Mdzia L -->  jej blog . Gorąco polecam.


Pytania:

1.Do jakiej chodzisz szkoły i na jakim profilu jesteś?
  Chodzę do Technikum nr 6 w Rzeszowie, częściej nazywane Elektronik. Jestem na profilu informatycznym --> polecam :D

2.Masz ulubiony zespół/wokalistę? Jeśli tak to dlaczego?
   Nie mam ulubionego zespołu czy wokalisty. Słucham wszystkiego co mi przypadnie do gustu :p

3. Skąd pomysł na takiego bloga?
    Szczerze, to sama nie wiem. Myślę, że po przeczytaniu tylu książek i oglądnięciu filmów zrodził się taki pomysł.

4. Co sądzisz o moim blogu?
   Sądzę, że się ciekawy. Akcja rozwija się z każdym rozdziałem. Zapowiada się interesująco. Czekam na następny rozdział :*

5. Jakie masz wady i zalety?
    Na pewno mam kilka wad jak i zalet, ale to nie mi się je oceniać.



Tak samo jak ostatnio, nikogo nie nominuję :D Wybaczcie mi to. 
Do następnego przeczytania :D Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Nominowałam cię do LBA! Więcej info: http://ukrytetajemnice.blogspot.com/2016/03/lba-2.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Izz, kochanie moje, kiedy rozdzial? -z

    OdpowiedzUsuń

Proszę, pozostaw po sobie komentarz ;*