poniedziałek, 22 lutego 2016

#2 LBA

      Dziękuję za drugą nominację. Zostałam nominowana przez Mania Maja ----> jej blog polecam, tą historię :*



Pytania i moje odpowiedzi :

1. Ulubiony film?
     Mój ulubiony film to "Szybcy i wściekli 5".

2. Ulubiona postać książkowa?
     Moją ulubioną postacią książkową jest Patch z serii "Szeptem".

3. Ulubiona książka?
     Moja ulubiona książka to "Córka żywiołu".

4. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
    Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się od tego, że chciałam się sprawdzić czy dam radę w ogóle coś takiego poprowadzić.

5. Masz swoje ulubione fanfiction? Jakie?
     Jako tako nie mam swoich ulubionych fanfiction, ale czytam opowiadania związane z DA, HP, the100, TVD :D

6. Do jakich fandomów należysz?
    Za dużo do wymieniania :D

7.Ulubiona bajka z dzieciństwa ?
   Moją ulubioną bajką z dzieciństwa jest "Król Lew".

8. Co Ci poprawia humor?
   Humor poprawiają mi spotkania z przyjaciółmi, chłopakiem, imprezy.

9. Kawa czy herbata?
   To zależy jaki mam humor w danym dniu.

10. Masz parabatai? Jak się poznaliście?
      Wydaje mi się, że tak. W szkole :)

11. Pomysły na nudę?
     Spotkania z przyjaciółmi, oglądanie filmów, jakieś wycieczki :D

Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi tego za złe, ale nikogo nie nominuję.
Pozdrawiam :* i do następnego przeczytania :*

1 komentarz:

  1. A gdzie nowy rozdział?? *tu podejrzliwie na ciebie zerkam* xD Dzięki za wypełnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, pozostaw po sobie komentarz ;*